14 kwietnia 2016

Świat bez używek istnieje

Chyba nie będę już nigdy nic obiecywać, na pewno nie jeżeli chodzi o regularność tego bloga. Stanęłam w miejscu i chcąc nie chcąc nie miałam ochoty w ogóle tutaj pisać. Brak zdjęć, dobrego wyglądu ani pomysłów po prostu mnie dobił. O szkole nie będę wspominać. Do wakacji już tylko 71 dni.  Mam nadzieję, że już koniec przekładaniem wszystkiego na potem i nareszcie uda mi się wszystko zorganizować! 
Jak już mowa o szkole; dzisiaj post, który kieruję głównie do młodzieży w wieku gimnazjalnym, ale i tych młodszych. Starsi mogą napisać w komentarzu co o "tym" sądzą. 

Szczerze, nie mam pojęcia skąd u tak młodych ludzi bierze się chęć bycia "dorosłym". Dlaczego w tak młodym wieku głównie chłopacy (nie tylko) sięgają po alkohol, papierosy, używki i inne rzeczy, które albo są 18+ albo często gęsto niedozwolone? Czy gdy spróbujesz jak smakuje wódka staniesz się dojrzały? Zapalisz papierosa czy skręta z maryśką i nagle każda dziewczyna będzie Twoja? Zyskasz szacunek u kolegów? 
Wiadomo, że jeden papieros nałogu nie robi, ale gdyby komuś to zasmakowało to uzależniłby się, stracił zdrowie, w gorszym wypadku nawet życie.  Tyle się mówi, że gimnazjum to czas kiedy próbuje się nowych rzeczy, ale czy nie lepiej zachować zimną krew i nie dawać pola do popisu swoim znajomym? Będziesz całe życie jak twój kolega, czy pokażesz, że można dobrze bawić się bez alkoholu?
Bardzo przykro patrzy się na taką zbuntowaną młodzież, często bierze się "to" z problemów w szkole, w domu czy właśnie z rówieśnikami. Najgorsze jest to, że alkohol czy różnego typu używki nie rozwiązują problemów.





8 komentarzy:

  1. Masz rację! U mnie wszyscy chłopaki z klasy albo palą albo robią coś innego byleby pokazać innym, że są fajni. Dla mnie, osoby przyglądającej się z boku jest to żałosne. Świetny post.
    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/girlapl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! Trzeba być jednak od tego z dala. Super post! :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Może chcą zaszpanować? Chcą się wbić w towarzystwo "popularniejszych" i pokazać, że niczego się nie boją. To jest smutne jeśli chodzi o ilość osób biorących dopalacze. Kiedyś tego nie było, no właśnie, kiedyś...

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda. Ale powiem tak jak dziewczyna powyżej, wiele osób robi to dla ,,fejmu''. Palisz, jesteś fajny. U mnie chłopak z elektrykiem (1 gim) to jest coś cool, a pali u nas naawet p[oowa 6 klasie, a nawet 4 klasa. XD To smeiszne, bo to jeszcze dzieci, podstawówka, a już po takie rzeczy sięgają.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to jest żałosne..
    Wkurzają mnie takie osoby, które za wszelką cenę chcą zaszpanować innym i pokazać jacy są fajni.
    U nas większość chłopaków z klasy pali elektryki.
    Najlepiej trzymać się od takich używek z dala.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórzy palą tylko dla szpanu...
    Poklikasz w linki na dole ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis <3 Pozdrawiam Maju :*
    Wpadnij do mnie
    http://wszystkojestszalone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to już się przenosi na uczniów podstawówki, wiec trudno twierdzić, że to zjawisko powszechne tylko dla jednego przedziału wiekowego. Zresztą 30 lat temu było to samo. To po prostu taki czas, kiedy człowiek chce wszystkiego spróbować, czasami nie robiąc tego ostrożnie i z głową. Część ludzi ma też zupełny brak umiejętności odpowiadania "nie". Poza tym u nas jest powszechne zjawisko przymuszania do picia alkoholu już w kręgu dorosłych osób. "Czemu się z nami nie napijesz? Przecież to tylko kieliszek..." - często to słyszę na jakichś urodzinach czy imprezach organizowanych przez osoby po 40 czy 50. Młodzież to słyszy i efekt jest jaki jest.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz to WIELKA motywacja
- Nowi obserwatorzy mile widziani! pozwól mi się lepiej rozwinąć :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia