20 stycznia 2016

SCHODY

Pogrążeni w codziennym stresie i wyzwaniach jakie stawia nam każdy nowy dzień. Uciekamy myślami tam gdzie jest źle, nie tam gdzie może być dobrze. Szukamy negatywów zastanawiając się skąd tak właściwie się biorą. Nie pozbywamy się myśli, które każdego dnia spychają nas coraz niżej. Myślimy, myślimy, myślimy. Idziemy, po prostu idziemy przed siebie i stawiamy czoła kolejnym wyzwaniom...Nie próbujemy sobie wytłumaczyć, po prostu idziemy. W czarną dziurę. Z każdym dniem jesteśmy coraz niżej i tracimy cel. Wchodzisz pod górę, coraz bardziej zmęczony i bezsilny zastanawiając się czy ma to sens? Przecież każdy schodek coraz bardziej Cie przybija do ziemi. Dalej idziesz, coraz wolniej... przerywasz, ale idziesz. Nagle ustąpiłeś. Stanąłeś. Poddałeś się.
 Każdego dnia każdy z nas potyka się o kłody. Są one normalną częścią życia każdego  z nas.

Po prostu gdy już masz ten cel, on nagle zanika. Robi się coraz to bardziej przezroczysty. Nie musi tak być. Co dnia wchodzisz po schodach, męcząc się i zastanawiając się czy nie zejść. Przecież jeszcze tak dużo Ci zostało. Może faktycznie lepiej się wycofać, bo łatwiej, bo krócej i z głowy. 
Schody. Te szczebelki to wyzwanie w życiu każdego z nas. Jeden schodek - jedno nowe wyzwanie. Robiąc sobie kondycje, łatwiej jest chodzić po schodach. Czemu nie mamy kondycji? Boimy się.
Kondycja to to nasze życiowe doświadczenie, które wyrabiamy sobie za każdym razem gdy coś nam się nie udaję. Na pewno to znasz, drogi czytelniku. Znasz klęskę, znasz ból. A chcesz dalej być poddaną tego uczucia? Czy wolisz zadbać o swoje i zawalczyć o swoje marzenie?  

Zawsze łatwiej jest się poddać i dalej żyć jak wcześniej. Monotonia.





Zapraszam również wszystkich na snapa, którego założyłam z Madzią - moją przyjaciółką. 
Codzienna dawka motywacji, nowych ćwiczeń i przepysznego jedzenia - nie będziesz żałować!




24 komentarze:

  1. Bardzo mądry i dający do myślenia post przeplatany pięknymi zdjęciami, jestem pod wrażeniem ;) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post. To prawda...Zawsze, kiedy dążymy do wystawionego sobie celu na naszej drodze pojawiają się jakieś przeszkody. Musimy nauczyć się je pokonywać :) Zdjęcia śliczne :*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodam, że z biegiem lat kłód jest coraz więcej, schody wyższe, a przeciwności trudniejsze do pokonania... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie --> wchmurach12.blogspot.com ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twój blog, dlatego nominowałam Cię do LBA
    http://modaialex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą. Nie warto się poddawać i przejmować przeszkodami, trzeba walczyć o swoje marzenia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tym co napisałas ;)
    Bardzo ładne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę że trafiłam na twój blog :) Postaci daje wiele do myślenia Moim zdaniem to dobrze że po drodze do celu mamy utrudnienia ponieważ mam wtedy z tego większą radość :) Pozdrawiam lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy post!
    śliczny płaszczyk! :*
    obserwuję + zapraszam do mnie http://memoriesofmylifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładny uśmiech:)
    Płaszczyk bardzo mi się podoba;)
    Obserwuję!http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny uśmiech. I ta fotogeniczność,która od razu rzuca się w oczy. Bardzo mi się podobają zdjęcia :) Problemów niestety nie unikniemy. "Kłody" będą się za nami turlały przez całe życie. My tylko musimy nie dać się wyprzedzić przez turlającą się "kłodę".
    Zapraszam Cie do mnie http://pomau-nolimits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tego typu posty z refleksjami, ale te w Twoim wykonaniu stawiam sobie jako wzór do naśladowania. Cudowne zdjęcia, uśmiech, a ten szalik i płaszcz - rewelacyjne. Genialny blog, co muszę powtórzyć po raz 1000, czekam na kolejny post! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W 100% zgadzam się z twoimi słowami, nie powinniśmy się poddawać! ;)

    http://veronjikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To właśnie nasze życie, jednak jest piękne :) Śliczna czapka pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely scarf!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! :)
    Zapraszam do mnie: aagnesblog.blogspot.com
    I na mojego SNAPCHATA: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie piszesz. wgl świetne zdjęcia

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja walcze o swoje marzenia każdego dnia :)) świetny płaszczyk :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie napisany post. :) Zgadzam się z Tobą- nie powinniśmy się bać wyzwać, tylko odważnie stawiać im czoła! I tak nie mamy nic do stracenia, więc dlaczego cały czas tkwimy w miejscu? Działajmy i walczmy o marzenia! Śliczne zdjęcia. ♥
    http://queen-of-moon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, ciekawie piszesz. Śliczne zdjęcia i stylizacja
    Pozdrawiam!
    Imdreamer02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda. O wiele latwiej jest nam zrezygnowac niz zawalczyc. Boimy sie probowac bo wolimy robic rzeczy, ktore sa nam znajome. Wiele ludzi narzeka jakie to zycie okropne, ze nic mu sie nie udaje itp. Ale gdyby z kazda porazka stawac sie silniejszym i podnosic sie isc dalej zamiast marudzic lub co gorsza odrazu sie poddawac latwiej bylo by nam dojsc do tego celu. Swietna notka :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To prawda wiele ludzi wybiera życie, które odpowiada im tylko po części, bo boją się zmian i drogi, którą trzeba pokonać by stać się zwycięzcom :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  23. Treść bardzo ważna , design bloga cudowny i to co lubię najbardziej - zdjęcia !
    Jesteś bardzo fotogeniczna ! ♡ Tylko ostatnie zdjęcie traci na ostrości ;)
    Zapraszam do mnie :
    Olphotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz to WIELKA motywacja
- Nowi obserwatorzy mile widziani! pozwól mi się lepiej rozwinąć :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia