11 listopada 2016

WIELKI POWRÓT + social media

Witam i o zdrowie pytam. W ostatnim czasie działo się tak dużo...
Nawet nie zliczę ile mnie tutaj nie było. Grunt, że jestem. Odnowiona, pełna nowej motywacji, i wiary w siebie. Może teraz to będzie miejsce, gdzie nie będe musiała udawać kogoś kim nie jestem. Nie mówię, że wcześniej tak było, ale nie czułam "tego czegoś". Pisanie zawsze dawało mi frajdę. Rozmyślanie nad różnymi tematami zawsze sprawiało, że czułam się taka spełniona. Jednak skoro tak było to dlaczego przestałam pisać? Sama nie wiem. Może to był czas zmian dla mnie. Fizycznych i psychicznych. Dużo zrozumiałam, dojrzałam, a teraz muszę to przelać na mojego bloga. Doszłam też do wniosku, że obiecywanie jest co najmniej bez sensu. Będe miała pomysł,  czas i ochotę - to wstawię posta. Nic na siłę.Teraz nie chce przyciągać tutaj nikogo na siłę. Jeżeli czytając mojego bloga uważasz, że podoba Ci się to co robię to koniecznie zostań. Obserwuj jak się rozwijam i jak idę przed siebie. Możesz mi też powiedzieć co mogę zmienić. Jestem bardzo otwarta na nowe propozycje. Chcę, abyś ty, drogi czytelniku, czuł się u mnie dobrze. Bo to właśnie dla Ciebie piszę.

Odbiegając troszeczkę od kwestii bloga, bardzo przyłożyłam się do moich social media. Zależy mi na każdym najmniejszym kontakcie z osobami, którym podoba się to co robię i lubią mnie śledzić.
Dlatego, jeżeli jeszcze nie wiesz jak nazywam się na snapchacie, jak wygląda mój instagram czy jakie musical.ly nagrywam, to koniecznie to sprawdź. Jest mnie tam dużo, nie ukrywam. Jak narazie tego nie zmienię. Zostawiam Was z moimi kontami w internecie, a ja w tym czasie idę przygotowywać się na koncert Justina Biebera (BĘDZIE RELACJA NA SNAPCHACIE). Wszystkim którzy idą życzę niezapomnianych wrażeń, a tym którzy siedzą w domku MIŁEGO DNIA!  
instagram: _ryba
snapchat: gitti_maja
musicial.ly: _ryba
facebook: Maja Sum
(reszta social media w zakładce : contact)


(kliknij tu, lub w screena)






18 komentarzy:

  1. Super, że wróciłaś! Mam nadzieję, że będziesz miała motywację do dalszego blogowania! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że wróciłaś :) Super piszesz, mam nadzieję, że przeczytam jeszcze wiele ciekawych notek od ciebie. Pozdrawiam!

    http://wiktoriagoczol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tutaj pierwszy raz.Powodzenia :)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem u ciebie pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba twój blog i styl pisania, łatwo zepsuć powiem taki typowy pogaduchowy post. :D Dobrze, że wróciłaś.


    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się że wróciłaś <3
    obserwuje -> liczę na rewanż
    zapraszam: http://kanatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia ;)
    Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog :) zostan na dłużej
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę koncertu, cały ten wieczór przeleżałam w domu z tragicznym humorem, do Krakowa miałam tylko 3 godziny, żałuję tego. Mam nadzieję że na następny raz uda mi się tam być..:/
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)
    https://strawandberry-domola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem prawdziwym mistrzem w porzucaniu blogów, reaktywacji, zakładaniu nowych etc. Ale ważne, że teraz w końcu znowu próbuję coś zdziałać. xD Poza tym mam podejście bardzo podobne do Twojego. Jak się chce znowu pisać, to się to robi, ale nic na siłę. Zresztą proces tworzenia powinien być dla nas przyjemny. Kiedy odczuwasz natchnienie, nie chce Ci się wręcz odrywać od pisania. Wtedy to ma sens, a i czytelnicy powinni zauważyć różnicę pomiędzy takim postem, a robionym dla zasady. ;)
    Najważniejsze więc, iż z chęcią wróciłaś do blogosfery.
    A poza tym super zdjęcia. ;D
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja. Fajnego masz instagrama a sesja po prostu wyszła cudowna. Fajnie, że wróciłaś ja też zrobiłam ostatnio przerwę i zaczełam wszystko od nowa. Musiałam wziąć oddech. Czasem jest to potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przerwy są dobre, lepiej zrobić sobie przerwę niż pisać bezsensowne posty dla picu :-) Sesja wyszła świetnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio też miałam przerwę i bardzo dobrze mi zrobiła :3

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia. :) W takim razie życzę ci wytrwałości tym razem i zawsze bądź sobą i rób to co lubisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że powróciłaś do blogowania :) Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje, nic na sile. Pisz kiedy bedziesz miala wene i ochote

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To dobrze, że zrobiłaś sobie przerwę, robienie czegoś na siłę nigdy nie wychodzi na dobre. Fajne zdjęcia, podobają mi się strasznie te okulary ^^

    http://bukiet-stokrotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też miałam chwilową przerwę od bloga, ale już wróciłam :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tak miałam teraz ... Nie pisałam chyba przez rok (okej, to wgl bez porównania XD), a teraz wróciłam i staram się od początku prowadzić bloga, na którego serdecznie zapraszam ♥

    Tu mnie znajdziesz ♥
    Tu mnie znajdziesz ♥

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz to WIELKA motywacja
- Nowi obserwatorzy mile widziani! pozwól mi się lepiej rozwinąć :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia