20 stycznia 2017

INSPIRATIONS 2017 | tumblr

Nareszcie mam chwilę wolnego, a co najważniejsze -  chęci. Więc Do dzieła.
Od pewnego czasu nie robię nic mniej korzystnego  jak bezustanne przeglądaniu tumblr'ra, instagrama i pinterest'a. Chociaż z tą korzyścią bywa różnie. Te portale pozwalają mi nabrać inspiracji, nie tylko do nowych zdjęć, sesji na bloga itp. również po to, by ruszyć się z miejsca. 
Widząc pełne koloru i wdzięku zdjęcia, mam ochotę wyciągnąć moją przyjaciółkę na miasto 
i trochę je odwzorować.  W poprzednim poście mówiłam, że social media dają mi wielką frajdę. Mimo wielu strasznych rzeczy jakie znajdują się w internecie, ja zawsze zauważam te dobre strony. 
Nie ukrywajmy, ale chyba każda dziewczyna pochłonięta światem mody i instagrama wie o czym mówię. Lubimy ładne zdjęcia.   W takim razie mam nadzieję, że to co wybrałam zainspiruję i Was. Koniecznie wpadnijcie na mojego tumblr'a! 
 Miłego oglądania. 


























9 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia! Też się ostatnio łapię na tym, że ciągle przeglądam instagrama albo tumblra zamiast się uczyć, ale to jest takie super haha :D

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te zdjęcia!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcie wybrałaś. Życzę Ci, żeby przeglądanie inspiracji natchnęło Cię do pisania super postów! Dużooo motywacji! ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tumblra i posty z inspiracjami.
    2 i 3 rząd szczególnie przypadły mi do gustu :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam! Tumblr to miejsce pełne inspiracji :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz to WIELKA motywacja
- Nowi obserwatorzy mile widziani! pozwól mi się lepiej rozwinąć :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia